لترا سافت

fereidouni

خرید مطمئن تور مسافرتی
یک شنبه 29 دی 1398 ساعت | بازدید : 5939 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

چطور بهترین تور مسافرتی را بخریم؟

آسان ترین و بهترین راه برای سفر چه داخلی و چه خارجی در حال حاضر در ایران خرید تور مسافرتی است. خوشبختانه مشکلی هم در راستای پیدا کردن آژانس مسافرتی و یا آژانس هواپیمایی وجود ندارد و دست کم یافتن آژانس مسافرتی در تهران به راحتی انجام می شود؛ اما آیا در دنیایی که همه روزه در حال پیشرفت است و دیگر هرکسی یک گوشی موبایل یا تبلت و کامپیوتر یا ساعت هوشمند دارد، مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و انتخاب تور از روی کاتالوگ و صحبت های کارشناسان فروش این موسسه ها کار درستی به حساب می آید؟

حتما شما هم افرادی را می شناسید که تا به حال بارها به سفر رفته اند آیا تصور می کنید که آنها هربار خرید تور استانبول یا تور اروپا و در زمان تعطیلات فروردین تور تایلند نوروز و... را به صورت حضوری انجام می دهند و هردفعه به شخصه به دفاتر یکی از آژانسهای معتبر مراجعه می کنند؟ واضح است که خیر.

این که تا از آژانس مسافرتی مقصد مطمئن نباشید، حاضر نیستید که چند میلیون تومان را به صورت اینترنتی در اختیار آنها قرار بدهید و حتی گاهی حاضر می شوید که حضوری برای خرید تور مسافرتی خود اقدام کنید اما پیشنهاد ما به شما به کارگیری راهی میانی است، می خواهم راهی مطمئن و در عین حال بهترین روش خرید تور مسافرتی ایران یا خارج از ایران را باهم مرور کنیم.

 

خرید مطمئن تور مسافرتی

با نزدیک شدن به عید نوروز، بازار سفر داغ می شود چون هرکسی دوست دارد از زمان خود بهترین استفاده را کرده و دمی تازه کند از زندگی روزمره دور شود و برای مدتی کوتاه هم که شده از درگیری های روزمره دور باشد. اگر شما هم دوست دارید که تور نوروز دبی یا تور توروز اروپا یا حتی تور نوروز وان را خریداری کنید اما فرصت کافی برای خرید حضوری ندارید و نمی خواهید به صورت اینترنتی به فرد یا سازمانی اعتماد کنید ما راه حل خوبی براتان داریم.

این روزها اولین و راحت ترین روش برای دسترسی به اطلاعات جستجوی آن در موتورهای جستجویی مانند گوگل است بنابرای010ن توصیه می کنیم که همین روش آسان را انتخاب کنید، وبسایت های خوبی مانند موتور جستجوی تورهای مسافرتی و آژانس فاینداتور وجود دارند که کار معرفی بهترین تورهای مسافرتی و آژانس های ایران و به ویژه تهران می پردازند یعنی دیگر لازم نیست که شما یک به یک تورها را بررسی کنید بلکه فقط وارد این وبسایت ها می شوید و فهرستی از برترین تورها روبه رو خواهید شد و با فیلترکردن ویژگی های مورد نظر خود به سرعت و شاید در حدود 3 دقیقه به همان توری که مورد نظر خود است، خواهید رسید.

شما می توانید با خواندن ویژگی ها و توضیحاتی که برای هر تور درج می شود همه چیز را متوجه شوید و در آخر با شماره تلفن های مندرج در هر تور تماس بگیرید و با کارشناسان خبره در زمینه مقصد مورد نظر خود، تمامی سوال های مدنظرتان را در رابطه با سفر از آنها بپرسید و وقتی قانع شدید مدارک خود را ارسال کرده و اقدام به خرید تور کنید.

خرید اینترنتی تور مسافرتی

برخی از کسانی که به سفر فکر می کنند، تصورشان این است که اگر به شخصه بلیط هواپیمای خود را خریداری کنند و یا این که هتل را رزرو نمایند از نظر قیمتی به صرفه تر خواهد بود اما باید بگویم که این تصور اشتباه است و خرید تور برای شما مناسب تر خواهد بود زیرا آژانس های مسافرتی به خاطر رزرو انبوه این امور را با قیمتی بسیار مناسب تر انجام می دهند و بی تردید می توانند تورهایشان را با قیمت بهتری در اختیار شما قرار بدهند برای مثال اگر یک تور ایرانگردی را از آژانس مسافرتی بخرید به صرفه تر است تا خود شما به مقصد رفته و کارهای اقامت و... را انجام بدهید زیرا خدماتی چون غذا و رستوران و وسایل نقلیه و بیمه مسافرتی و... روی هزینه تورها حساب می شود این در صورتی است که مسافرانی که تور نمی خرند باید این نوع هزینه ها را هم به صورت جداگانه بپردازند و این موضوع در رابطه با اغلب مقاصد ایرانی و خارجی صادق است. پس توصیه ما را در استفاده از موتور جستجوی تورها دست کم نگیرید.

011

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نکاتی شگفت انگیز درباره ارمنستان
یک شنبه 29 دی 1398 ساعت | بازدید : 5870 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

 

این روزها به قدری تور ارمنستان در میان گردشگران ایرانی به محبوبیت رسیده که حتی اگر اهل سفر نباشید، شاید شما هم نام تور زمینی ارمنستان به گوشتان آشنا باشد. به ویژه با نزدیک شدن به تعطیلات نوروز شاهد هستیم که روز به روز بر شمار طرفداران تور نوروز ارمنستان 99 افزوده می شود، همین موضوع باعث شد تا امروز تصمیم بگیریم کمی درباره شهرت ارمنستان برای شما عزیزان توضیح بدهیم تا شاید در انتها متوجه بشوید که چرا تور ارمنستان زمینی جزو فهرست پرفروش های آژانسهای مسافرتی قرار گرفته است، همچنین در آخر دررابطه با قیمت تور زمینی ارمنستان نیز برایتان توضیح خواهم داد.

007

1-یکی از دلایلی که ارمنستان در دنیا با آن شناخته می شود، تولید نوشیدنی های منحصربه فرد در آن است؛ در حقیقت ارمنستان یکی از کهن ترین کشورهای فعال در زمینه تولید نوشیدنی است.

2-اغلب می دانید که دین رسمی در ارمنستان مسیحیت است اما آیا می دانستید که این کشور نخستین سرزمینی بود که مسیحیت را دین رسمی خود اعلام کرد؟ همین موضوع باعث شده که حالا میزان خرید تور ایروان نوروز 99 در میان ایرانیان زیاد شود زیرا علاقه مندان به معماری و آشنایی با سایر ادیان در میان هموطنان ما زیاد هستند.

3-ارمنستان در طول تاریخ بارها مورد حمله قرار گرفته است و بناهای تاریخی موجود در آن به میزان زیادی از بین رفتند اما هنوز هم برخی از جذاب ترین کلیساهای پیروان مسیحیت در ارمنستان هستند، شما هم اگر علاقه مند به بازدید از این نوع نیایشگاه ها هستید، می توانید با خرید تور زمینی ارمنستان نوروز 99 با هزینه پایین راهی ارمنستان بشوید.

4-شطرنج بخش مهمی از فرهنگ و دروس مدرسه مردم ارمنستان به شمار می آید. بعد از جدایی ارمنستان از جماهیر شوروی، بازیکنان این کشور نشان دادند که در دنیا از بهترین شطرنج بازها هستند زیرا بارها قهرمانی جهان را از آنِ خود کردند. پس تور زمیني ارمنستان بهترین انتخاب برای شطرنج بازها و علاقه مندان به یادگیري شطرنج است.

008

5-در سال 1915 دولت عثمانی قتل عامی در ارمنستان به راه انداخت که طی آن 1 و نیم میلیون از مردم ارمنستان جان باختند. در آن زمان ترکیه که مقر حکومت دولت عثمانی بود از پذیرفتن این موضوع که قتل عام انجام داده، سرباز زد اما دولت های 28 کشور مهم دنیا از جمله بریتانیا و روسیه این کار را یک قتل عام خواندند. خرید تور نوروز ارمنستان 99 می تواند فرصتی را فراهم کند که با تاریخ و این واقعه غم انگیز در ارمنستان بیشتر آشنا شوید.

6- یکی از نکات جالبی که درباره مردم ارمنستان وجود دارد این است که تعداد ارمنی هایی که در داخل مرز ارمنستان زندگی می کنند از کسانی که خارج از کشور هستند کمتر است. از سال 1915 مهاجرت ارامنه شدت یافت به طوری که آنها در حال حاضر جمعیت زیادی از روسیه، فرانسه و آمریکا را تشکیل می دهند.

7-ارامنه ادعا می کنند که از محل دقیق کشتی حضرت نوح باخبر هستند، بر اساس اعتقاد ارامنه کشتی نوح بر روی کوه آرارات پهلو گرفته است. در حقیقت کشتی نوح هیچ گاه پیدا نشد اما مردم این کشور ادعا می کنند که شواهد زیادی از وجود کشتی نوح بر روی کوه آرارات وجود دارد.

8-کوه آرارات نماد طبیعت و زیبایی کشور ارمنستان است اما در حقیقت این کوه جزو کشور ارمنستان محسوب می شود و این موضوع عجیب است اما باید بدانید که همیشه این طور نبوده و در طول تاریخ مرز کشورهای روسیه، ایران، ترکیه و ارمنستان باهم جا به جا می شدند و در واقع کوه آرارات بخشی از ارمنستان بوده است.

9-حتما می دانید که شهر ایروان پایتخت کشور ارمنستان می باشد اما شاید ندانید که ایروان یکی از قدیمی ترین پایتخت های دنیا به شمار می آید. شواهد نشان می دهند که قدمت ایروان حتی از رم نیز 29 سال بیشتر است.

10-یکی از مهمترین القابی به شهر ایروان داده می شود "شهر صورتی" است زیرا بسیاری از ساختمان ها و به ویژه خانه های مسکونی که در شهر ایروان ساخته شده اند، از سنگ های آتشفشانی هستند که رنگی صورتی به برخی محله های شهر داده اند.

در آخر اگر علاقه مند هستید که شما هم از سرزمین جالب و کهن ارمنستان دیدن کنید، برای اولین قدم می توانید به وبسایت آژانس مسافرتی فلات پارس گیتی که مجری مستقیم تورهای ارمنستان است، مراجعه کرده و اطلاعات کاملتری به دست بیاورید.

009

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی
پنج شنبه 19 دی 1398 ساعت | بازدید : 5960 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

کتاب هایی برای آموزش زبان در هر ردۀ سنی

آموزش زبان انگلیسی در نیم قرن اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته است. زمانی بود که اگر کسی قصد داشت زبان انگلیسی یاد بگیرد تنها کتاب های محدودی در اختیار داشت و مهم نبود که هدف او برای زبان آموزی چیست بلکه باید بعد از آموزش کلیاتی، یا خودش به دنبال کتاب های مورد نیازش می رفت یا اگر مؤسسه ای هم وجود داشت که کتاب هایی داشته باشد، استاندارد خاصی برای ارائه آن ها نبود. ولی امروزه نه تنها حوزه های یادگیری زبان انگلیسی بسیار تخصصی شده اند و هر کس با توجه به نیاز خود و رشته تحصیلی اش می تواند کتاب های زبان انگلیسی و متون آموزشی تخصصی را تهیه کند بلکه رده های سنی مختلف هم کتاب آموزش زبان خودشان را دارند. کتاب های آموزشی مخصوص هر رده سنی با توجه به نیاز همان گروه سنی طراحی شده اند. مسائل و ذغدغه های کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با هم متفاوت است و موضوعاتی که برای آن ها جذابیت داشته باشد هم زمین تا آسمان با هم فرق می کنند. شما می توانید با توجه به رده سنی خود یا فرزندتان کتاب زبان آموزشی و تمرینی مناسب را تهیه نمایید.

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان

بیشتر کتاب های آموزش زبان برای بزرگسالان تهیه شده اند. این کتاب ها موضوعات مختلف و مهارت های گوناگونی را به طور جداگانه آموزش می دهند. برخی از کتاب ها هم هستند که به شکل تخصصی برای کسانی که می خواهند در آزمون زبان شرکت کنند طراحی شده اند. آموزش زبان برای بزرگسالان شاید پیچیده تر به نظر برسد ولی با توجه به اینکه معمولا آن ها هدف خود را می دانند و برای یادگیری زبان انگیزه دارند، بهتر هم می توانند تمرکز کنند و می توان به طور مستقیم موضوعات آموزشی را به آن ها یاد داد. آنچه در آموزش زبان بزرگسالان باید در نظر بگیرید، این است که کدام شیوه های آموزشی برای شما مناسب ترند و با کدام شیوه های آموزشی بهتر یاد می گیرید و با توجه به این مسئله کتاب آموزش زبان خود را انتخاب کنید.

032

کتاب های آموزش زبان بزرگسالان با توجه به دغدغه های آن ها طراحی می شود.

کتاب های آموزش زبان نوجوانان

اهمیت آموزش زبان نوجوانان کمتر از بزرگسالان نیست. ممکن است که در سنین پایین، نوجوانان متوجه اهمیت یادگیری زبان نباشند، ولی اکثر والدین با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک نیاز ضروری در تحصیل و آینده فرزندانشان هست، آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی تشویق کنند. بعضی از نوجوانان هم خود تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند. کتاب آموزش انگلیسی برای نوجوانان باید به گونه ای طراحی شود که رغبت آن ها را به یادگیری زبان انگلیسی بیشتر کند. همچنین مسائل کتاب باید متناسب با سن آن ها طراحی شود. درست است که می توان یادگیری مستقیم را برای نوجوانان اجرا کرد ولی همچنان استفاده از روش های غیر مستقیم مطالب را بهتر برای آن ها نهادینه خواهد کرد. تکرار و تمرین از نکات کلیدی در آموزش زبان نوجوانان است.

033

آموزش زبان نوجوانان باید همراه با شیوه های جذاب یادگیری فعالانه باشد.

آموزش زبان کودکان

کمتر پیش می آید که کودکان خودشان تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی بگیرند ولی شاید به دلایلی مجبور یا متمایل به آن شوند. آموزش زبان کودکان باید غیرمستقیم و همراه با بازی و تفریح باشد. کتاب های آموزشی انگلیسی برای کودکان مملو از اشعار و رنگ های شاد و تمرین های فیزیکی و بازی هستند. امروزه کتاب های متنعی در زمینه آموزش زبان کودکان وجود دارد و شما می توانید با توجه به علایق کودکان این کتاب ها را برای آن ها تهیه کنید. مخصوصا داستان­های مصور برای گروه سنی آن ها بسیار جذاب خواهد بود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فرودگاه آتلانتا
یک شنبه 1 دی 1398 ساعت | بازدید : 6408 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

معرفی بزرگترین فرودگاه های جهان + عکس

 

فرودگاه پیشرفته و مدرن یکی از بخش های مهم جذب توریست و جلب رضایت مشتری می باشد، به همین خاطر فرودگاه های سراسر جهان از جنبه های مختلف در رقابت می باشند. اما در این مقاله تنها قصد بررسی بزرگترین فرودگاه های جهان را داریم.

تمام مواردی که مربوط به هواپیما و سفرهای هوایی است روزانه درحال پیشرفت‎های چشمگیر و قابل توجهی در سراسر جهان می باشد. چرا که این صنعت جدا از این که یکی از پول سازترین صنایع در جهان می‎باشد گره مستقیم با ارتباطات خورده است و قسمت اعظمی از موفقیت تمامی کشوهای بزرگ و مطرح جهان با ارتباطات جهانی به دست آمده است.

فرودگاه هم بخشی از صنعت هواپیمایی است که در واقع بدون وجود آن این صنعت کاملاً لنگ می‎ماند.

امروزه فرودگاه‎های بی‎نظیری در کشورهای مختلف دنیا طراحی و ساخته شده است که دیدن هر کدام از آنها ممکن است شما را شگفت زده کند. هر کدام از فرودگاه‎های مطرح جهان به خاطر یکی از ویژگی‎هایشان است که مشهور شده‎اند. این قسمت از سایت آژانس هواپیمایی طاهاگشت را به معرفی بزرگترین فرودگاههای جهان اختصاص داده ایم.

فرودگاه آتلانتا


 

این فرودگاه در ایالت جورجیای آمریکا در 11 کیلومتری شهر آتلانتا قرار دارد. و به‎عنوان یکی از پر رفت ‎و آمدترین و همچنین بزرگترین فرودگاه‎ های جهان به ‎حساب می آید.

جالب است بدانید روزانه حدود 260 هزار نفر در این فرودگاه جابه جا می شوند که بیشتر این تعداد مربوط به پروازهای داخلی می‎باشد.

همچنین شرکت‎های هواپیمایی زیادی چه در زمینه مسافربری و چه در زمینه باربری با این فرودگاه کار می کنند. باید گفت فرودگاه آتلانتا بزرگترین مرکز ارتباطی در آمریکای شمالی به حساب می آید.

فروش بلیط هواپیما تمامی پروازهایی که در این فرودگاه به زمین می نشینند، مزیت بسیار بزرگی برای ایرلاین ها محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی دبی

 

مساحتی بالغ بر ۲٬۹۰۰ هکتار در شهرک الفرهود یکی از بزرگ‎ترین و البته پر رفت‎ و آمدترین فرودگاه‎های دنیا به حساب می آید.

 این فرودگاه 3 ترمینال دارد که مجموعا 75 میلیون مسافر در آنها جا می شوند.

جالب است بدانید ترمینال شماره 3 این فرودگاه دومین سازه بزرگ در جهان از نظر مساحت به شماره می‎رود. در هر هفته بیش از  8هزار پرواز به 270 مقصد در جهان از این فرودگاه انجام می شود.

بلیط هواپیما دبی خود را از هر کدام از ایرلاین های موجود در این خط هوایی خریداری کنید، در نهایت در این فرودگاه از هواپیما پیاده خواهند شد.

فرودگاه بین المللی شیکاگو

 

این فرودگاه بین المللی در ایالت الینوی در 27 کیلومتری ایالت شیکاگو قرار گرفته است. فرودگاه شیکاگو را پر رفت و آمدترین فرودگاه جهان از لحاظ تعداد پروازها می‎دانند. این فرودگاه همچنین دومین مرکز بزرگ هواپیمایی در آمریکا می‎باشد.

در سال 2017 این فرودگاه به عنوان چهارمین فرودگاه بزرگ در جهان شناخته شد. جالب است بدانید این فرودگاه یکی از بهترین و با کیفیت ترین و همچنین محبوب ترین فرودگاه های ایالات متحده آمریکا می‎باشد و خدمات عالی و بی نقصی را به مسافران خود ارائه می‎دهد.

فرودگاه بین المللی توکیو

 

فرودگاه بین‎المللی توکیو که آن را با ‎عنوان فرودگاه هاندا نیز می‎شناسند؛ از فرودگاه های اصلی در توکیو و ژاپن است.

این فرودگاه در سال 2016 توانست 75 میلیون مسافر را جابه ‎جا کند و به همین دلیل لقب سومین فرودگاه شلوغ در آسیا را به خود اختصاص داد. در جهان نیز این فرودگاه رتبه چهارم و پنجم از نظر پر رفت ‎و آمد بودن را به خود اختصاص داده است.

فرودگاه بین‎المللی هاندا 3 ترمینال دارد که ترمینال اول آن به عنوان بزرگ‎ترین پایانه به حساب می‎آید و داخل آن امکاناتی همچون مغازه، رستوران، کافه و ... وجود دارد.

فرودگاه بین المللی پکن

 

پکن نیز دارای یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان می باشد. در واقع این فرودگاه یکی از بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه های آسیا و جهان می باشد که فقط حدود 95 میلیون نفر در سال در نقطه دوم این فرودگاه جابه جا می شوند.

بیشترین پیشرفت های فرودگاه بین المللی پکن مربوط به دهه اخیر بوده و اقتصاددانان معتقدند این فرودگاه در آینده نزدیک به پیشرفت های بسیاری دست پیدا خواهد کرد.

جالب است بدانید فرودگاه بین المللی پکن قطب اصلی شرکت هواپیمایی ایر چاینا می باشد.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس

 

لس آنجلس پرجمعیت ترین شهر ایالات متحده آمریکا می باشد. این شهر بزرگ و پیشرفته با 3.9 میلیون نفر جمعیت سالانه میزبان میلیون ها مسافر از سراسر جهان است.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس یکی دیگر از فرودگاه های بزرگ جهان است که باز هم از ایالات متحده آمریکا می باشد.

این فرودگاه از نظر شلوغ ‎ترین فرودگاه های جهان رتبه پنجم را دارد و دومین فرودگاه بزرگ در ایالات متحده آمریکا به‎حساب می آید.

یکی از ویژگی های این فرودگاه وجود یک ترمینال اختصاصی برای سلبریتی‎ها و افراد مشهور که در لس انجلس و هالیوود زندگی می کنند، می باشد تا بتوانند بدون مزاحم و پاپاراتزی‎ها از فرودگاه استفاده کنند.

این ترمینال خصوصی اشتراکی است و افراد مشهور برای اشتراک این ترمینال سالانه 7هزار و 500 دلار می پردازند.

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 57
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 62
:: باردید دیروز : 620
:: بازدید هفته : 682
:: بازدید ماه : 10873
:: بازدید سال : 40734
:: بازدید کلی : 205611